PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

piątek, 10 lutego 2012

SERCOWE LOVE





Pozostając jeszcze przez chwilę w klimacie walentynek, przedstawiam wam moje ostatnie cztery czerwoniutkie breloki. Tym razem z wyszytym (nie wyhaftowanym, gdyż to dla mnie wyższa szkoła jazdy!) napisem 


LOVE 
♡ ♡ ♡ 



przepraszam za jakość zdjęć, która naprawdę pozostawia wiele do życzenia, ale wciąż nie mam aparatu... :(  cykanie aparatem w telefonie to zupełnie nie to samo!



I jeszcze odrobina reklamy :)
moje całuśne usteczkowe breloki, które pokazywałam w poprzednim poście, można nabyć na blogu HandMade - zapraszam serdecznie :)


Pozdrawiam was kochani i życzę udanego weekendu i mnóstwo ciepła!!!
Uściski!

Mariola


_______________________________

5 komentarzy:

  1. Śliczne:). Lecę nadrobić zaległości u Ciebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal w walentynkowym klimacie:) Serduszka sliczne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. serca łodkie, ale wole soooczyste usta ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, dziękuję Wam ślicznie za miłe słowa! :)
    bardzo jest mi miło, że zaglądacie i że podobają się Wam te moje wytworki ;) tak dawno już nic fajnego nie zrobiłam, a te serduszka i całuśne usta są tylko odskocznią od codzienności...
    mam nadzieję, że już niedługo wszystko się zmieni i pełną parą powrócę do wszelkich robótek :))
    ściskam Wam mocno! :****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡