PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

sobota, 25 lutego 2012

Easter Bunnies, Vintage & Cottage / Zające Wielkanocne, Vintage & Cottage


To będzie szybki post, bo dużo się u mnie dzieje...
Kolorowe ptactwo od 2 dni czeka na wykończenie, wraz w królikami, a ja, miast wykańczać niedokończone, zabrałam się za zające wielkanocne!  Ale po prostu musiałam... Tak mnie dzisiaj słonko obudziło wiosennie, że aż o Wielkanocy pomyślałam, doprawdy!
Więc (tak, wiem, że się zdania od 'więc' nie rozpoczyna, ale ja tak właśnie lubię ;) );
więc usiadłam i uszyłam dwa zające; proste zwyczajne, z cudownego lnu w kolorze brudno-żółtym albo musztardowym(???), który udało mi się zakupić na pchlim targu - recykling zatem był tylko kwestią czasu ;)
Zające są ozdobione tylko skórzanymi, ciemno zielonymi rzemykami zawiązanymi na kokardę oraz ciemno zielonymi oczyma wyrysowanymi flamastrem do tkanin. A zamiast trawki, która wręcz się prosiła do stylizacji, a której nie miałam, użyłam zielonej tkaniny w drobne groszki, ale opłacało się! Całość wygląda dość fajnie :))






Coś mi się wydaje, że w takiej właśnie konwencji powstaną jeszcze inne wielkanocne zające. Miła to odmiana od ubiegłorocznych jednouchych, nieprawdaż?! :))

W ramach przypomnienia, ubiegłoroczne jednouche wyglądają tak:



*   *   *


A jak tam u Was z pogodą???
Czy to już naprawdę wiosna nadchodzi, czy jeszcze przyjdzie nam się 'obejść ze smakiem'???

Z pozdrowieniami i życzeniami słonecznego i iście wiosennego weekendu

Mariola



______________________________


8 komentarzy:

  1. piękne Ci wyszły te króliczątka.

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad słowem zachwytu i chyba mam- są urzekające, i te oczęta... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne mordki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mariolka,już nie przesadzaj,jedne i drugie zajączki są piękne!
    Ja jeszcze nie czuję wiosny,niestety,a juz bym pośmigała w pantofelkach;)wyślij mi trochę tego słoneczka;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. no te króilki do skopiowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz. Bardzo mi się wszystko podoba:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosnę ściągasz dziewczyno za uszy ;), bo kto mógłby się oprzeć takim cudom.
    Pozdrawiam serdecznie
    (i witam Cie na swoim pasku bocznym na stale :) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡