PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

poniedziałek, 27 lutego 2012

Easter Bunnies, continued... / Zające Wielkanocne, ciąg dalszy...


Zatem, niech nastąpi, jak w tytule, zajęcy dalszy ciąg - ''ciąg'' w cudzysłowie, bo zaprezentują się szaraczki w ilości sztuk trzy :) Szaraczki zostały uszyte z lnu nowego - 100% naturalnego i bardzo zgrzebnego.
Dalej utrzymane w stylu Vintage & Cottage, przyozdobione sznurkiem naturalnym zawiązanym na kokardkę oraz skórzanym rzemykiem w kolorze karmelowym. Oczka wyrysowałam czarnym flamastrem do tkanin.
Uroku i wdzięku, tym razem, dodały zajączkom WĄSIKI :))

... a teraz zasypię was zdjęciami !












*   *   *

Bardzo serdecznie dziękuję za komentarze pod poprzednim postem i za wszystkie mejle, które od Was dostałam! Jest mi niezwykle miło i bardzo się cieszę, że zające i kolorowe zwierzaki-przytulaki przypadły Wam do gustu! Dzięki Wam czuję się tak bardzo zmobilizowana do pracy, że wręcz nie odchodzę na krok od tych wszystkich tkanin, igieł i nitek, co zresztą widać na blogu ;))

DZIĘKUJĘ Wam za ten doping z CAŁEGO SERCA !


Z poniedziałkowymi pozdrowieniami i życzeniami udanego tygodnia

Mariola



_____________________________

10 komentarzy:

  1. pikne som!!!!ciotka co z kawą??ja chce moją zakładkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no przystojniaki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te kroliczki a zwlaszcza ten ze szureczkowa kokardka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. są przeurocze!! jak będę już miała to swoje nowe mieszkanie to sie zgłoszepo takiego, do jajek będzie mi pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  5. one sa nieziemskie ;^^ lepsze niz cukrowe barany

    OdpowiedzUsuń
  6. cudaki straszne z tych królików :))) Widzą mi się bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słoooooooodkie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo serdecznie dziękuję Wam wszystkim za komplementy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są:) od razu kojarzą mi się z zieloniutkim szczypiorkiem, pisankami:)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyciły mnie te uszaczki! :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡