PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

czwartek, 30 grudnia 2010

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!! :)))

Tak się stało, że nie dotarłam z życzeniami świątecznymi...
Mam nadzieję, że Święta upłynęły Wam tak, jak sobie tego życzyliście.
... w atmosferze ciepła, rodziny, uśmiechu, serdeczności, zapachu piernika, pomarańczy i mandarynek :) grzanego wina i wszystkich innych smakołyków, które gościły na Waszych stołach :)
Bo właśnie tego chciałam Wam życzyć, ale... nie dotarłam...!

Moje Święta były bardzo udane, aż za udane, jak na bardzo późne przygotowania :) Zdążyłam ze wszystkim! Do tej pory zastanawiam się jak tego dokonałam... Zupełnie na luza, bez stresów, bez zgrzytów! :) Takich Świąt życzę sobie w przyszłym roku :))) i Wam również :)


... i nasza choinka w tym roku wyjątkowo mi się podobała! :)))


Za to z życzeniami noworocznymi się nie spóźnię! :)


Kochani,
Życzę Wam aby Nowy Rok 2011, nie był gorszy od tego, który właśnie mija... 
Życzę Wam zdrowia, uśmiechu, miłości, serdeczności, wielu dobrych duszyczek wokoło :) Niech będzie pomyślny, łaskawy, niech prowadzi Was prostymi ścieżkami, tymi z górki i z wiatrem w plecy :)
Niech przyniesie Wam spełnienie marzeń! :)


Szczęśliwego Nowego Roku !!!



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i cieplutko!
Mariola :)


______________________________

8 komentarzy:

  1. Kochana Mariolko, Tobie rowniez spelnienia marzen, zdrowia i szczesliwego Nowego Roku!

    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, ściskam Cię mocno! :)
    Dużo radości dla Ciebie i Twoich bliskich :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariola :) I dla Ciebie kochana szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiego Sylwestra :)))
    Mam nadzieje, ze maszyna już jest u Ciebie :PPP
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Mariolu, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok, mnóstwa pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Passei para te desejar a ti e a toda a familia um excelente 2011 cheio de saude, paz amor e o euromilhões.
    Beijokas
    Cris

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech Nowy 2011 Rok przyniesie ze sobą wszystko co najlepsze dla Ciebie !
    Worek inspiracji i kosz pomysłów :)
    Do siego !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mariolu, dziękuję za pełne ciepła i serdeczności życzenia,
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku, i oczywiście mnóstwa pomysłów.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡