PROSZĘ - nie kopiuj !

Protected by Copyscape Online Plagiarism Check

poniedziałek, 13 grudnia 2010

ŚWIECE ... :)

Witajcie :)

Wpadłam dziś tak bardzo szybciutko i na chwileczkę, bo udało mi się pożyczyć aparat i czym prędzej cyknęłam kilka fotek tego, co zrobiłam w ubiegłym tygodniu. Mianowicie świece :) I stołowe, i te większe, niektóre pachnące magnolią, a niektóre zwykłe, choć jak tak teraz na nie patrzę, to mają w sobie, a raczej na sobie, to 'coś' ;)
Zresztą same oceńcie :)






Żałuję, że nie miałam możliwości zrobienia zdjęć świecom, których już nie posiadam... Były inne niż te, które teraz prezentuję. Takie wesołe, z mikołajami i innymi aniołkami. Miałam też adwentowe, które wybitni mi się podobały! No ale cóż...nie jest źle, mam chociaż te uwiecznione :)

Śnieży u nas mocno! Mam wrażenie, że cały świat wygląda jak z bajki :) Bo ja tak to właśnie postrzegam. Uwielbiam jak jest lekki mrozik, biały śnieg, i jak skrzypi pod nogami! :)
Aż mi się przypomniała piosenka z dzieciństwa :)))

http://www.youtube.com/watch?v=2cKGUfq7vok&feature=related


Wy też lubicie zimę, taka ładną, białą, lekko mroźną???

Miłego dnia Wam życzę!
Pozdrawiam cieplutko, śląc uściski i życzenia zdrówka :)


______________________________

5 komentarzy:

  1. Przewspaniałe, cudowne, piękne - zdolniacha z Ciebie i kropka :) Co do zimy...dla mnie może trwać max tydzień od wigilii do nowego roku ;) I wystarczy :) Buziaki poyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Darsi, dziękuję Ci ślicznie :) Bardzo lubię dekupażować świece :) jedyna nad czym muszę popracować to zdjęcia lub ich obróbka! bo nie często jestem z nich zadowolona...

    Co do zimy, to oczywiście, również lubię jak jest krótka! :))) i to bardzooo!!! :)

    A w ogóle ro ruskie roki Cię nie 'widziałam'! :)
    Pozdrawiam cieplutko i moc uścisków posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Efektowne świeczki! ciekawe czy to taka trudna sztuka deku na świeczkach?
    Zima brrrr....byle do wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne świece.
    Co do zimy zgadzam sie z Darsi w 100% :))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bestyjeczko, dziękuję :)
    i wierz mi, bardzo to łatwe!!! jeśli znajdę więcej czasu postaram się napisać krótki tutorial :) ale przed Świętami niestety nie dam rady...


    Kasiu, dziękuję również :)
    z tą zimą to faktycznie, ostatnio przesadzają, tam na górze ;) śnieg pada u nas niemal bez przerwy od 2 dni!
    ale póki nie ma tej obrzydliwej pluchy, jest dobrze! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde słowo pozostawione w komentarzu. Ogromnie się cieszę, że jesteś tutaj razem ze mną ♡